Reklamačný poriadok
Pre uplatnenie reklamácie a výmenu tovaru je potrebné:
- presný popis vady
- doložiť doklad o nákupe tovaru
- tovar nesmie javiť známky akéhokoľvek opotrebenia a musí byť kompletný, nepoužitý, v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu
- presný opis požiadavke na výmenu
- nepoškodený tovar je nutné doručiť na adresu: Axland.cz s.r.o., Poděbradova 1442/109, 702 00, Ostrava
- zásielky zaslané na dobierku nebudú akceptované
- náklady na výmenu tovaru nesie v plnej výške kupujúci
Reklamácia musí byť vybavená bez zbytočného odkladu v lehote stanovenej zákonom, tj. Do 30 dní od prevzatia zásielky, pokiaľ sa predávajúci so spotrebiteľom písomne obojstranne nedohodne na dlhšej lehote. Ak je výrobok reklamovaný po uplynutí záručnej doby alebo ak bola vada spôsobená zákazníkom, prípadne bola vada spôsobená vplyvmi, ktoré nespadajú do záručných podmienok výrobcu produktu a platia na území Slovenskej republiky. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka, zákazník je povinný sa s ním zoznámiť a nákupom tovaru s ním súhlasí a zaväzuje sa ním riadiť. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.